Borrbult.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hueco Tanks

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Sanne




Antal inlägg : 4
Join date : 10-10-28

Hueco Tanks Empty
InläggRubrik: Hueco Tanks   Hueco Tanks Emptyons 23 feb 2011, 05:15

Ville bara meddela alla goa Norrlänningar att Hueco Tanks är helt galet bortom as ballt. Det är ju inte direkt nâgot obskyrt okänt ställe och alla som klättrat mer än ca fem minuter har hört talas om det. Ville dock bara uppmuntra alla som funderat pâ att âka men känt att resan till El Paso kanske är lite för lâng och access problemen lite för bökiga att strunta i allt tvivel. Jag kan meddela att det spelar ingen roll. Hueco Tanks är beviset pâ att sändargudarna finns och de vill att vi ska klättra takproblem.

Peace!

Till överst på sidan Gå ner
viggo




Antal inlägg : 29
Join date : 10-12-01
Age : 39
Ort : Luleå

Hueco Tanks Empty
InläggRubrik: Sv: Hueco Tanks   Hueco Tanks Emptytor 24 feb 2011, 21:03

TYST sanne!!! här e det minusgrader och det är precis lika mycke krita i boulderummet som det alltid varit, vi vill inte höra talas om paradisen som ligger utspridda på andra sidan jorden!
om du tar med dig det hem så kan vi alla njuta av det istället! Very Happy
vad e priset på 25 000 ton i övervikt? jag e villig att betala kring en 20 per problem?? någon annan som kan skuta in en tjuga eller två? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sanne




Antal inlägg : 4
Join date : 10-10-28

Hueco Tanks Empty
InläggRubrik: Sv: Hueco Tanks   Hueco Tanks Emptymån 28 feb 2011, 19:26

Ska kolla upp om det är möjligt att ta nâgra block som handbagage... Om inte sâ fâr vi helt enkelt spendera hösten med att göra situps, lâta manin jäsa nâgra mânader och sedan âka tillbaka nästa vâr och explodera pâ ett gäng takturer.

Ps! Bara eftersom att jag gillar dig sâ ska jag delge dig den starkt förborgade hemligheten om hur man blir stark nog för 8a. Den inväxta boulderrumskritan har muterat och har magiska krafter som gör en utmojordiskt stark om man slickar pâ madrasserna. Pröva, jag lovar att det är sant.
Till överst på sidan Gå ner
viggo




Antal inlägg : 29
Join date : 10-12-01
Age : 39
Ort : Luleå

Hueco Tanks Empty
InläggRubrik: Sv: Hueco Tanks   Hueco Tanks Emptymån 28 feb 2011, 19:52

done and done Sanne!
nu jäser jag bara (bokstavligt talat) och inväntar vårens font resa,ska kolla upp möjligheten att kanske transportera nått block även där ifrån .... =D
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hueco Tanks Empty
InläggRubrik: Sv: Hueco Tanks   Hueco Tanks Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hueco Tanks
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Borrbult.nu :: Allmänt :: Allmänt-
Hoppa till: