Borrbult.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Tradklättrare som vill bedöma mina kilar och kamar

Gå ner 
FörfattareMeddelande
patlin




Antal inlägg : 1
Join date : 12-05-27

Tradklättrare som vill bedöma mina kilar och kamar Empty
InläggRubrik: Tradklättrare som vill bedöma mina kilar och kamar   Tradklättrare som vill bedöma mina kilar och kamar Emptymån 28 maj 2012, 20:20

Hej!
Letar efter vänlig person som kan klättra traditionell klättring och vill bedöma mina kil och kam placeringar.

Syftet är inte att klättra skarp då jag är ny på trad, utan tänker mig mer att sätta upp ett topprep, jag klättrar upp och sätter säkring och sen klättrar personen efter och lägger sin åsikt om mina placeringar. Speciellt kam placeringar jag tycker är svåra att bedöma om det är bomb, bra eller dålig.. Kan också klättra som andre man då jag tror man lär sig mycket av att rensa andra personers placeringar!
Jag har haft både teoretisk och praktisk lektion i hur man placerar säkringar men inte fått mina placeringar kollade så ofta.

Jag är studerande så erbjuder inte någon större ersättning men absolut en fin klätterdag och skjuts till och från klippan =) Kommer från Skellefteå men kan absolut tänka mig resa om någon är intresserad att hjälpa mig =)

Hälsningar Patrik Lindgren
073 - 076 69 44
Till överst på sidan Gå ner
 
Tradklättrare som vill bedöma mina kilar och kamar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Borrbult.nu :: Allmänt :: Allmänt-
Hoppa till: